11.04.2011

Nyt jokainen voi olla oikeasti grillimestari

HUKKA DESIGN OY
Lehdistötiedote

Grillaus on viime vuosina nostanut suosiotaan, varsinkin miesten keskuudessa. Vanha kunnon hiiligrilli on saanut väistyä lähinnä mökkikäyttöön ja uusista, toinen toistaan hienommista kaasugrilleistä on tullut ”miehisen kilpavarustelun” temmellyskenttä, vaikka vähän vähemmälläkin varmasti pärjäisi.

Moni on joutunut karvaasti kokemaan, ettei hieno grilli vielä sinänsä takaa maukasta lopputulosta. Varsinkin ”herkemmät” raaka-aineet, kuten vihannekset, kalat ja äyriäiset voivat pahimmillaan kuivua ja palaa ikävästi, ellei muista olla todella tarkkana. Eikä se pihvikään aivan itsestään kypsy halutulla tavalla.

Suomalainen vuolukivi tunnetaan materiaalina, joka kestää hyvin lämpöä ja varaa sitä itseensä todella tehokkaasti. Nyt tästä pohjoiskarjalaisesta ”jalokivestä” on valmistettu hyvä apuväline kotikokille, Hukka Grillimestari. Grillimestari asetetaan kaasu- tai sähkögrillin ritilälle. Se jakaa grillin lämmön tasaisesti ja takaa maukkaan lopputuloksen. Lisäksi Grillimestari mahdollistaa lähes minkä tahansa raaka-aineen grillaamisen suomalaiskansallisesta makkarasta aina vihanneksiin ja kaikenlaisiin meren herkkuihin. Esimerkiksi kampasimpukka, joka ”perinteisin menetelmin” pyrkii helposti kuivumaan ja sitkistymään voidaan valmistaa helposti erittäin maukkaaksi.

Hukka Grillimestari on valmistettu yli kaksi miljardia vuotta vanhasta, suomalaisesta peruskalliosta. Se on 100 % luonnontuote. www.hukka.fi

Lisätietoja:
Hukka Design Oy
Seppo Raijas, s-posti: seppo.raijas(at)hukka.fi tai matkapuhelin 0400-528 007

Mikäli haluatte kokeilla Grillimestaria käytännössä ottakaa yhteyttä Annukka Niemiseen
annukka.nieminen(at)hukka.fi

06.11.2013

Klassikko uudistuu »

Reilut viisi vuotta sitten Hukka Design esitteli Makkaraputken, joka palautti perinteisen saunaherkun suomalaisten mieliin ja kiukaille. Ei enää hankalia foliopusseja, kiukaan kivillä...